Tema 3

  1. Sa se realizeze o aplicatie cu o interfata grafica simpla, care sa permita arhivarea si dezarhivarea unei arhive zip.(**)
  2. Sa se realizeze o aplicatie cu o interfata grafica simpla, care sa permita criptarea si decriptarea unui fisier folosing doua metode dintre cele existente in bibliotecile JDK. (**)
  3. Sa se realizeze o aplicatie ce citeste un fisier ce contine un e-mail in format standard, parseaza continulul acestuia si salveaza continutul attachment-urilor (daca exista) in fisiere separate. (***)
  4. Intr-o vama sunt 4 puncte de trecere. Tirurile care sosesc la frontiera trebuie sa treaca prin unul din aceste puncte. In acest sens se aseaza la una din cozi (la cea mai scurta). Punctele care realizeaza controlul nu au acelasi ritm de verificare (depinzind de continutul transportului). Sa se simuleze functionarea vamii. (un producator – mai multi consumatori). (**)
  5. (DEX)(**) Sa se realizeze o aplicatie ce incarca un dictionar dintr-un fisier de proprietati. Functiile puse la dispozitia utilizatorul de catre aplicatie sunt:
  6. Sa se modifice programul anterior astfel incat dictionarul sa se pastreze intr-un fisier XML.(**)
  7. Scrieti un program care sa permita cautarea intr-un fisier specificat, a tuturor secventelor de caractere ce corespund unei anumite expresii regulate si sa inlocuiasca continutul acestora cu o alta secventa de caractere specificata (Se va utiliza java.util.regex). (**)
  8. Sa se realizeze o clasa derivata din clasa FilteredOutputStream care sa numeroteze liniile. De exemplu pentru intrarea:
    class Point{
    	private int x;
    	private int y;
    
    	public Point(int x, int y){
    	  this.x = x;
    	  this.y = y;
    	}
    }
    
    se va afisa
     1: class Point{
     2:	private int x;
     3:	private int y;
     4:
     5:	public Point(int x, int y){
     6:	  this.x = x;
     7:	  this.y = y;
     8:	}
     9: }
    
  9. Sa se realizeze un program care sa gestioneze comenzile de la o fabrica de componente electronice. O comanda este compusa din: O componenta electronica se identifica prin: un cod numeric format din maxim 6 cifre, denumire, cantitate, costul pe unitatea de produs.
    Informatiile corespunzatoare comenzilor vor fi pastrate pe disc intr-un fisier XML. Aplicatia va putea sa creeze, modifice si sa stearga o comanda.(***)
  10. Scrieti un program care citeste de la tastatura numele unui fisier HTML si salveaza intr-un alt fisier doar continutul de tip text al paginii Web, fara tag-urile HTML. (**)
  11. Scrieti o clasa derivata din clasa FilteredOutputStream si care inlocuieste fiecare caracter ASCII cu reprezentarea sa corespunzatoare in alfabetul Morse. (*)

Last Update:15.03.2009