Departamentul de Informatica
Facultatea de Stiinte

Inscriere online Master

In vederea inscrierii online, la programul de master in Informatica – Tehnici Avansate pentru Prelucrare a Informatiei, va recomandam parcurgerea urmatorilor pasi:

  1. Studiati lista cu documentele necesare pentru inscriere. Pentru inscrierea la programul de master in Informatica acestea sunt:
    1. Acte de identitate. Alte documente
      1. Certificat de nastere
      2. Carte de identitate (sau dupa caz Buletin de identitate sau Pasaport). 
      3. Dovada achitarii taxei de admitere (inscriere) – 100 lei, taxa unica de inscriere pe universitate, indiferent de numarul de facultati/optiuni. Plata se poate face prin virament in contul RO48BRDE170SV46910431700 sau in numerar la ghiseele BRD in contul RO47BRDE170SV71982041700. La descrierea platii mentionati numele complet al candidatului. Candidatii care solicita scutirea de plata a taxei de inscriere la concursul de admitere trebuie sa furnizeze acte doveditoare in acest sens (copii dupa certificatele de deces ale parintilor, in cazul celor orfani de ambii parinti; adeverinte eliberate de Centrele de plasament, in cazul candidatilor proveniti din aceste institutii; adeverinte eliberate de Universitatea din Craiova sau de alte institutii de invatamant pentru salariatii ai caror copii solicita scutirea de taxa, conform legii; dovada de la Casa de Pensii pentru candidatii cu parinti pensionari, foste cadre didactice sau didactice auxiliare).
      4. Adeverinta medicala tip
    2. Acte de studii preuniversitare
      1. Diploma de bacalaureat si foaia matricola (pentru diplomele insotite de foaie matricola) sau diploma echivalenta acesteia;
    3. Acte de studii universitare
      1. Diploma de licenta; Absolventii din promotia 2019/2020 pot prezenta, in locul diplomei de licenta o adeverinta tip din care sa rezulte ca au absolvit facultatea si ca au promovat examenul de licenta, mentionandu-se media generala de la licenta si media generala a anilor de studii;
      2. Diploma de master (daca au absolvit alte programe de master)
  1. Asigurati-va ca detineti originalele tuturor documentelor din lista de mai sus
  2. Obtineti copii scanate (sau fotografiate) ale acestor documente. Denumiti fisierele pentru a le putea identifica cu usurinta. Nu uitati ca fiecare dintre aceste copii trebuie sa aiba semnatura candidatului si mentiunea „Copie conform cu originalul” scrisa de mana. Sunt acceptate fisiere in format PDF sau de tip imagine JPG, PNG
  3. Asigurati-va ca puteti tasta cu diacritice
  4. Pentru o demonstratie a procesului de inscriere, vizionati ghidul video de la adresa: https://youtu.be/kM3w0yqnYaI
  5. Vizitati adresa https://evstud.ucv.ro si urmati pasii de mai jos:
    1. Absolventii care au cont pe platforma EvStud vor merge direct la pasul VI.7
    2. Absolventii care nu au cont pe platforma EvStud vor selectati link-ul etichetat „Inregistreaza un cont nou (inscriere online)”
    3. In formularul care se deschide completati cu atentie informatiile solicitate (Cetatenie, CNP, Nume, Prenume, Adresa de email, Telefon)
    4. Pe adresa de email indicata in formular, va sosi un mesaj avand ca expeditor, EvStud UCV, care contine un cod si un link de confirmare
    5. Dupa accesarea link-ului de confirmare si introducerea codului primit, operatia de creare a contului este incheiata
    6. Veti primi un email care contine parola de acces pentru contul nou creat
    7. Acum va puteti autentifica introducand codul de utilizator si parola. Numele dumneavoastra apare in coltul din dreapta-sus al ecranului, iar rolul atribuit este acela de „CANDIDAT”
    8. Dupa actionarea butonului „Inscriere on-line admitere” veti ajunge in ecranul principal, de unde veti parcurge procedura necesara completarii procesului de inscriere
    9. Prima etapa care trebuie parcursa este cea de completare a datelor personale. Ca urmare veti accesa primul buton etichetat „Date personale”
    10. Aici veti introduce cu atentie toate informatiile solicitate. Acolo unde este cazul, pentru a evita orice confuzii sau inconveniente ulterioare va rugam sa folositi diacritice.
    11. La final, dupa o verificare a datelor introduse, apasati butonul „Salveaza datele”
    12. Formularul se poate revizui, daca este cazul, printr-o noua apasare a butonului „Date personale”
    13. Etapa a 2-a, are ca scop adaugarea la dosarul de inscriere a actelor de identitate si a altor documente necesare in procesul de admitere. Pentru aceasta veti actiona butonul etichetat „Acte identitate. Alte documente”
    14. Adaugarea acestor acte/documente se face rand-pe-rand, prin apasarea butonului „+Adauga act”
    15. Printre Tipurile de acte/documente care se pot adauga sunt: Buletin de identitate, Carte de identitate, Pasaport, Certificat de nastere, Atestat de echivalare diploma bacalaureat (CNRED), Chitanta achitata pentru CNRED, Chitanta, Alte acte
    16. Pentru fiecare document se vor introduce cu atentie informatiile solicitate: serie si numar, emitent, daca documentul expira, data emiterii, data incetarii valabilitatii.
    17. La final se apasa butonul „Salveaza datele”, iar documentul introdus va aparea in lista cu documentele existente. Acum este obligatoriu sa incarcati copia scanata a actului/documentului ale carui date le-ati introdus anterior. Pentru acest lucru apasati butonul „Incarca fisier” si dupa selectarea si incarcarea fisierelor apasati butonul „Salveaza fisierele” si veti primi drept confirmare mesajul ca „Fisierul a fost incarcat cu succes”. Copia scanata trebuie incarcata si in cazul absolventilor UCv care au deja datele in sistem.
    18. Va rugam sa verificati ca documentul este vizibil prin actionarea butonului „Vizualizare”
    19. Repetati pasii VI.13-17 pentru fiecare document din lista. Pentru cartea de identitate, certificatul de nastere si dovada platii taxei de inscriere exista tipuri dedicate. Pentru Adeverinta medicala selectati „Alte acte”
    20. Etapa a 3-a presupune adaugarea actelor de studii, deci va trebui sa apasati butonul etichetat „Acte studii”. Absolventii programului de licenta in Informatica, Universitatea din Craiova, din promotia 2020 au deja incarcate pe EvStud fisierele cu copiile scanate ale actelor de studiu, aflate in evidentele secretariatului. Prin urmare, in procesul de inscriere online pentru admiterea la master, va invitam sa folositi aceste fisiere.
    21. Exista doua categorii de acte care se pot adauga si care se refera fie la studii preuniversitare fie la studii universitare. Deci veti continua procedura prin apasarea butonului corespunzator tipului de act ce se va introduce.
    22. Se vor introduce informatiile continute de actul de studii. De exemplu, pentru diploma de bacalaureat, in afara de serie, numar, anul emiterii trebuie selectate sau completate cu atentie media, filiera, specializarea, etc.
    23. Pentru categoria studii universitare se vor introduce datele referitoare la diploma de licenta (sau adeverinta studii licenta, dupa caz) si diploma de master pentru cei care au urmat sau absolvit astfel de programe. La final, verificati corectitudinea informatiilor si nu uitati sa apasati „Salveaza datele”
    24. Documentul introdus va aparea in lista. Ca si in cazul actelor de identitate, veti proceda la incarcarea copiei scanate a actelor de studii si veti verifica prin vizualizare ca acestea sunt vizibile.
    25. Dupa parcurgerea celor 3 etape, se trece la adaugarea optiunilor pe fisa de inscriere. Acest lucru se va face prin apasarea butonului „+Adaugare optiuni admitere”
    26. Pentru inscrierea la programul de master in Informatica, veti parcurge urmatorii pasi
    27. Se selecteaza din lista cu facultati „Stiinte” (antepenultimul rand)
    28. Se apasa butonul „Selecteaza” din dreptul sesiunii „2020-2021 Master Zi”
    29. Din lista de optiuni puteti opta pentru Tehnici avansate pentru prelucrarea informatiei.
    30. Procedura de selectie se desfasoara astfel: Selectati din lista „Tehnici avansate pentru prelucrarea informatiei” dupa care apasati butonul „+Buget si Taxa” sau „+Doar buget” sau „+Doar taxa”. Optiunea „+Doar taxa” este obligatorie pentru candidati care nu mai pot urma programe de master la buget.
    31. Se continua prin apasarea butonului „Avanseaza la pasul urmator” unde se vor completa media obtinuta la examenul de licenta si media anilor de studiu.
    32. Se continua prin apasarea butonului „Avanseaza la pasul urmator” unde se va finaliza fisa de inscriere. Aici veti bifa, daca este cazul, posibilitatea de a candida pentru unul dintre locurile speciale, daca solicitati cazare, daca optati pentru a urma studiile modulului de pregatire psihopedagogica pentru a putea deveni si profesor de Informatica si nu in ultimul rand numarul anilor scolarizati la buget in cadrul altor programe de master (daca este cazul)
    33. Veti selecta apoi din lista cu documentele adaugate in etapele I-III, documentele care se vor depune la dosarul de inscriere. Tot aici puteti face o verificare finala, vizualizand fiecare document in parte. Odata bifat un document, admiterea desfasurandu-se online, veti selecta optiunea „Digital” care precizeaza modul in care este prezentat documentul respectiv.
    34. La final, va sunt prezentate conditiile in care se desfasoara admiterea in aceasta sesiune. Va rugam sa cititi aceste conditii si sa confirmati faptul ca vi le-ati insusit. Nu uitati sa apasati butonul „Salveaza”
    35. Ati revenit in ecranul principal, dar acum sunt afisate, sesiunea de admitere, facultatea de Stiinte si optiunile dumneavoastra.
    36. In dreapta-jos exista butonul „Tiparire fisa”. Este recomandabil sa il apasati si sa faceti o verificare finala a corectitudinii si completitudinii datelor introduse. Daca observati erori aveti posibilitatea sa le corectati accesand sectiunile corespunzatoare prezentate anterior si reverificand fisa de inscriere.
    37. Procedura de inscriere s-a terminat.
  6. Comisia de admitere va verifica dosarul depus prin aceasta procedura online si daca totul este corect va valida inscrierea dumneavoastra. Daca sunt detalii de lamurit sau trebuie operate corectii, persoane din comisie va vor contacta pentru acest lucru. De aceea este foarte important ca datele de contact sa fie valide.